Coronavirus-Informació per a pacients de l'Hospital

En aquesta pàgina trobareu tota la informació sobre el COVID19 relacionada amb l'Hospital Germans Trias que pot ser del vostre interès:

Informació pràctica

Per contactar amb la Unitat d'Atenció a la Ciutadania de l'Hospital podeu fer-ho a través d'aquests telèfons:

També podeu trucar a la centraleta del centre al telèfon 93 465 12 00

Telèfons d'acompanyament i suport al procès de dol

Des de la Unitat d'Atenció a la Ciutadania per si us pot ser d'ajuda en aquests moments complicats, en el cas que hagueu patit la pèrdua d'algun familiar o persona propera , us facilitem aquest enllaç on trobareu la informació de Grup de Suport al Procès de Dol AVES.

Podeu contactar-hi al telèfon 620 88 31 64. També enviant un correu electrònic a info@avesgams.org  facilitant les vostres dades personals nom, cognoms i telèfon per a que un equip de voluntaris pugui contactar amb vosaltres telefònicament.

Documents elaborats per l'Hospital per a pacients afectats per coronavirus

A continuació trobareu un llistat on podeu descarregar els documents que us poden ser d'utilitat en cas de pacients afectats per coronavirus que s'hagin tractat o estiguin ingressats a l'Hospital Germans Trias:

Campanyes de solidaritat

En aquest espai trobareu els enllaços a les dues campanyes solidàries que s'han engegat per lluitar contra la pandèmia.

Campanya #JoEmCorono

Dirigida a recaptar fons en la investigació sobre el coronavirus que duen a terme metges i investigadors de la Fundació LLuita contra la Sida, IrsiCaixa i l'Hospital Germans Trias i Pujol

Campanya #JoActuo

Us informem que totes les iniciatives que vagin dirigides al Campus Can Ruti podeu adreçar-les directament a joactuo.germanstrias@gencat.cat

Per qualsevol informació relacionada amb el Coronavirus, podeu consultar la pàgina del Canal Salut.